möblerar om :)

tjo! har tagit en liten paus i mitt möblerande. möblerar om rummet i stan, eftersom vi fick en stor tv-hylla. riktigt tung är den skall ni veta ;) men allt slitande är det värt, för fint skall det bli! väntar på att syrran skall komma in till stan och hjälpa mig lite, finns vissa saker jag inte klarar av ensam och behöver lite tips & råd. just nu är rummet en katastrof. om jag kommer ihåg så kan jag lägga in en bild här på resultatet :)

vill även påpeka att natalie ringbom fyllde 19år igår. ♥ blev inte kalas denna helg, utan planeras att bli nästa helg. då skall det skålas rejält för dig natta! :)


Kommentarer
Postat av: Mosta

Tankar o kramar från Nenne.

2010-09-25 @ 23:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0