lite om vad som händer i mitt liv just nu

hej! tänkte bara berätta lite kort om vad som händer i mitt liv just nu. har flyttat ut till hemse nu och bott där i en vecka, och två veckor till skall det bli! min älskling är ju i Indien och har det gott, så jag passade på att tillbringa min tid på landet. sitter här i kalla Sverige, medans daniel är i Indien där det är 30-40 grader. orättvist ;) börjar sakna honom, men tänker att det är bra att vara ifrån varandra och han har förmodligen sina livs bästa stunder därnere så det lugnar saknaden litegrann. och det har redan gått en vecka, så de två veckorna som är kvar kommer gå fort!

sitter faktiskt i stan nu, och inte i hemse. orkade inte ta bussen tillbaka, så det blir att sussa här inatt. har nu packat ner mina skor och benskydd, anledningen till att jag kom till stan. har blivit erbjuden att börja träna med gotland södra, och den chansen tänker jag ta! är ju faktiskt inte redo för att ge upp min absoluta favoritsport. ;) är dock lite nervös eftersom min kondition är spårlöst borta, så har varit ute på långa promenader med syrran och igår sprang vi upp och ner för backen. :) ruskigt skönt att komma ut och röra på sig på kvällarna!

har börjat med UF-företaget nu. vår affärsidé är att sälja graverade glas, vilket jag tror kommer gå jättebra. lite oklarheter just nu, men det fixar sig. så om ni har idétorka på t ex. presenter, varför inte höra av er till oss och så graverar vi ett glas med valfri text? ;)

nu skall jag öppna min ekonomibok för att förbereda min inför provet imorgon om bokföring. jippi ;) det är lika tråkigt som det låter & sen skall man kunna bokföra med moms, för att göra det extra krångligt.. ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0