endast ett dygn kvar

sitter i stan nu, och har så himla tråkigt. söndagar är aldrig roliga. fast har haft natalie och julia här och fikat med kaffi, muffins och mandariner. det var väldigt mysigt! fick oss ett par härliga skratt

imorgonnatt kommer min älskling hem igen! :D tre veckor har gått så himla fort. har märkt att jag har varit lite hängig nu de senaste dagarna, saknaden börjar bli för stor för mig nu. men nu är det endast ett dygn kvar tills vi ses :) tror det blir lite paketöppning imorgon natt, eftersom daniel har fyllt 18 år för några dagar sen hihi. längtar så myckeeeeeet efter honom!!!

nu skall jag leta efter den försvunna fjärrkontrollen. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0