creedence!!

godmorgon! tvingade mig ur sängen för en timme sedan för att försöka plugga lite, hade gärna legat kvar där någon timme till.. tänkte faktiskt börja använda min blogg som loggbok till vårt UF-företag, när jag inte har min loggbok tillgänglig och ändå sitter uppkopplad på internet. har precis gjort en kopp te med mitt goda rabarber och grädd te, och i mina högtalare spelar creedence. jag måste säga att jag är lite förälskad i det bandet. :) vilket mamsen retar mig lite för. skall bränna en creedence skiva till mamma och pappa, så vi får lyssna på bra musik istället för de uttjatade dansbands skivorna ;)


        

så, åter till min loggbok då. det jag hade tänkt göra idag är:
♦ göra vår affärsidé, så vi kan sätta in den skriftligt i pärmen.
♦ skriva ner ansvarsroller, som vi även där kan sätta in skriftligt i pärmen. tänkte skriva den lite mer utförligt än vad vi har gjort, eftersom det är för mycket slarv och skoj i det som har blivit gjort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dansband som är såå fint,Annie!Ler

Kram på dig

från mosta

2010-10-03 @ 13:12:39
Postat av: Anonym

bra där, inge slarv och skoj skall de vara i uf!

// naty - som äter fylle mat på donekln, sallad.

2010-10-03 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0