våren är på väg :)

blev äntligen färdig med min företagsrapport igår, och jag blev väldigt nöjd över mitt arbete. fick ihop cirka två sidor :) duktig duktig!

jag drömde en ganska konstig dröm inatt. jag drömde att natta ringbom blev gravid nere i chile, och hon hade inte  pengar till att försörja sig själv. och vips, under de där tre månanderna kom ju den lille ungen ut! och det var jättesorgligt, för som sagt. ont om pengar! sedan, när du kom hem till sverige igen stod natta, jag och zabina och kollade på broschar inne i en konstig affär, och natta brast ihop i tårar! hennes bebis var ungefär 1 år nu, och hon hade fortfarande inte berättat det för sina föräldrar, det var därför hon blev så ledsen. så vi tog kontakt med hennes föräldrar och dom tog det bra. sen minns jag inget mer..

idag skall jag vaccineras, lite nervös och ont i magen har jag faktist. skall gå bort om cirka en halvtimma, hu hu. syrran åkte precis till skolen, så gick upp lite tidigare för att göra henne sällskap när hon äter frukost :) var underbart att vakna idag med solen i ansiktet! ser ut att vara riktigt fint väder idag, ser framemot att gå ut faktist :D hörde att fåglarna kvittrade utanför mitt fönster, mysigt är det allt. nu skall jag fixa till mig litegrann, framför allt klä på mig lite finare kläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, min lilla plutt gumma! saknar dig <333

2010-03-31 @ 23:07:45
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0