tsunami utav trolldeg

idag har vi lekt med trolldeg i stort sett hela dagen på geografi, kul att variera undervisningen. jag och linda visade hur en tsunami utlöses genom degen, ganska imponerande va? jag menar, försök själva att göra det och så visar det sig ganska fort att det är väldigt svårt! :) linda fick ett snyggt foto på sin mobil av vårat verk, kanske kan fixa över den till min mobil imorgon och visa den här? vi visade också hur kontinentalplattor flyttar sig och följder utav det, dukti dukti!

nu skall jag fortsätta att sjunga falskt till calle kristiansson, he's the king!


                                         

är skitkasspå att lägga ut bilder, så här kommer två bilder ifrån halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0