solen är underbar

sitter här tillsammans med min kaffikopp och roar mig med olika spel. har suttit ute på balkongen idag med solen skinande rätt i ansiktet och njutit av att våren är på väg! det är också härligt att se gräs på olika ställen, var ett tag sedan. jag hoppas nu att vädret håller i sig så att det snart blir en ordentlig vår så man kan spela lite tennis och fotboll! :)

skall nu bege mig till sängen där jag finner min älskade pojkvän. vi satt just och diskuterade att vi varit tillsammans över 2 år, tiden går så fort! underbara fina år har det varit :) och längre kommer det också att bli. om en liten stund skall vi titta en film med Adam Sandler (the wedding singer), brukar ofta tycka om filmerna han medverkat i.


Jag älskar di!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0