förkyld

vaknade upp av att jag inte kunde andas imorse på grund av att jag var så himla förkyld. konstigt att det kan förändras så över en natt :) känns som det börjar bli en vana med att jag tillbringar mina helger som sjuk. skulle gå och köpa nässpray men någon hade kommit på den briljanta idén med att sätta en 18års gräns på det, men daniels mamma är så söt som fixade det! nu kan jag iallfall andas klokt igen. nu återstår det bara att huvudvärken, rinnsnuvan och hostningarna försvinner. :)

har tillbringat min dag tillsammans med mtv. har varit taking the stage weekend på tv, riktigt bra program! det är från en konstskola där det är elever som sjunger, dansar osv och så får man se deras uppträdande, lektioner och några av elevernas liv. mycket drama, men det är väl det som gör ett program så fängslande. :) har precis tittat klart en film på kanal 5, waterboy med adam sandler i huvudrollen. haha riktigt bra :) rekommenderas till er som inte har sett den!


Kommentarer
Postat av: Mosta

Önskar er en riktigt fin GLAD PÅSK!

Kramar från Nenne o Sune.

2010-04-01 @ 22:20:43
Postat av: Zabina

Har du några skönhetstips? tänkte lägga ut lite på bloggen och så blir man länkad! ;)

<3

2010-04-03 @ 21:44:31
URL: http://zabbwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0