aj!

nu är sprutan tagen och jag har bara ett ord att säga: aj! :( det var inte skönt, det gjorde ont att ta den och det gör fortfarande ont i min arm. sköterskan var knäpp, hon hade inte städat och hade inte koll på någonting alls. när jag gick ut därifrån fick jag sitta kvar i väntrummet i cirka 20 minuter, för jag kunde börja må dåligt och reagera konstig på sprutan, så det var lugnande och roligt att sitta kvar där. som tur var kom pappsen förbi och gjorde mig sällskap på vägen hem :) skönt med en promenad i detta härliga väder! tvingar nog ut min älskling på en långpromenad ikväll :) tycker det är så mysigt.

nu skall jag äta frukost och dricka en eller två koppar kaffe. 11.50 bär det av till skolan :) pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0