snart är jag 18!

min räknare på bloggen går fel, fyller ju faktist 18 år om två dagar och inte en. blev en miss från min sida där :o) vet ni vad det bästa är att vara jag och fylla år? det är att jag har världens bästa mamma som gör världens godaste smörgåstårta, längtar mest efter torsdag just på grund av den haha :o) på torsdag blir den en liten fest i hemse iallafall, vet inte alls vilka som kommer dit men det blir väl en överraskning. kul skall jag ha det iallafall! :o) har gjort ett otroligt modigt presentköp till jonna. det blev två presenter till henne i år :o) är väldigt nervös om hennes tyckande!

nu skall jag snart tvätta, jippi! skulle hellre vilja vara ute och spela boll, fast håller på att bli förkyld så det är väl lika bra att avstå. ha en jättebra dag :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0