mysig dag!

tjoho! vilken jäkla kanon väder det varit idag :o) skönt! börjar kännas av att det är sommarlov nu. idag har inte hänt så mycket. varit på stan och tagit en glass med min absoluta favorit, julia ♥ hon skulle hitta bröllopspresent till sin bror så jag hakade på. efter en stund hittar vi den berömda karl också, så har vimsat runt på stan med två go'ingar idag! och måste tillägga att glassen var himla god, och billig! ;o)

nu stack min älskling iväg för att bada i hejdeby brottet, att bada är dock ingenting för mig så jag stannade hemma. kan lika bra passa på att städa litegrann och ta tag i tvätten. jippi :o) skall även försöka mig på att göra en rabarberkräm till min daniel, han är ju galen i det! får se om jag lyckas lika bra som kocken mamma!

skall nu lyssna på denna fina låt när jag tar mig an tvätten! ha det himla fint :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0