nu skall jag bli frisk!

har varit lite smått sjuk nu de senaste dagarna, så sjukanmälde mig från skolan igår & har varit ledig idag. skönt skönt! robin har varit här en liten stund nu, och peppad mig att träna lite, så vi har gjort magövningar tillsammans nu. känner mig duktig, även fast jag inte ens gjorde dubbelt så mycket som honom. hihi:)

imorgon tänker jag faktist palla mig till skolan, och sätta mig in i vårat projekt vi har i skolan. vi skall bygga en r2d2, som tydligen är med i star wars, vilket jag inte hade en aning om eftersom att jag aldrig någonsin har sett på det. men iallafall, vi skall bygga en sån. kan lägga ut en bild på hur slutresultatet blir när den är färdig :)

nu skall jag lägga mig i sängen bredvid daniel, och titta på dukes of hazzard. var tydligen en annan som jag inte hade sett. hoppas på att den är värd att spendera tid på. natti natti på er! :)

hittade en väldigt rolig bild. ser ni mitt blåmärke? är en kass bild, men man ser det iallfall. hoppas du läser detta linda, eftersom det var du som gav mig det....... min bästa bästaste vän! hon körde på mig med en sån där "truck" man har i affären och flyttar pallar med. gjorde svinont skall ni veta :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

uh. såg de? har du ont?

2010-01-21 @ 22:33:09
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0