en mammagris är jag allt. :)

sitter hemma i hemse idag :) var ett tag sen, och får alltid hemlängtan efter cirka en vecka. det är alltid lika roligt att komma hem och få träffa min fina familj :) nu börjar jag tycka att det är dags för fika, så skall gå och sätta på kaffi och leta efter något gott.

sitter och tittar på mitt tennisrack, ge mig sommar! för, jag vill spela. jag vill spela nu! jag vill spela utomhus, i shorts och ett linne så jag kan bli brun samtidigt. snön har varit här alldeles för länge nu. smält bort, och låt våren komma! :)

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

kan berätta nu vad jag vet om filmen :) jag somnade och har därför inte sätt hela, haha <3

2010-01-26 @ 21:53:55
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0