aj aj, mitt huvud..

hu, min huvudvärk håller på att ta kål på mi! haft konstant huvudvärk i en vecka nu, känns inge bra alls och förkyldningen älskar mig, för den vill inte släppa taget om mig. förhoppningsvid är jag pigg och kry till helgen, för då skall vi köra järnet!

känns bra inför laget, verkar vara ett starkt lag och förhoppningsvis får vi bevisa det också. fick reda på tiderna idag. första matchen är 07:21 och andra är 08:03, på en LÖRDAGSmorgon. men, för att se det positiva i det hela så har andra värre tider, som t ex klockan 3 på natten. ser fram emot att få spela!

i helgen blir det också födelsedagsfirande för min pojkväns mormor och jag hoppas också på att det blir något glas med någon alkoholig dryck med några vänner. nu skall jag gå och lägga mig, och be min pojk massera min onda rygg. godnatt på er!


bild taget på halloween. en av men in black och en nörd. passande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0