tack för en riktigt trevlig kväll!

jag hade så jäkla kul igår! tack skall ni ha :) en bra stämning igenom hela kvällen tillsammans med spel, alkohol och trevligt folk. jag och zabina begav oss därifrån cirka klockan tre, och var väl hemma kort efter det. och kvällen slutade inte att vara rolig där! helt otippat är camilla i lägenheten :) så det blev matlagning runt klockan fyra (väldigt gott vill jag påpeka!), köttbullar, ägg och mackaroner! gick i sängs runt 06:00, och vilken tid det tog att somna, tror inte jag somnade förrens klockan sju eller något.


nåja, vi kom upp klockan nio för att åka till hemse iallafall :D där spelade hansa - ibk visby. gissa vilka som vann? hansa!! det är alltid lika roligt att se stadslag förlora. det var kul att se innebandy, väldigt intressant! blir nog flera gånger :)

imorgon är det en annan sport som gäller: basket! visby ladies - solna skall spela (FRI ENTRÉ!!!). skall gå dit och heja på visby, för det kommer dom verkligen att behöva! imorgon är det också alla hjärtans dag. ringde min älskling nu och han sa att jag inte fick komma in till stan för tidigt imorgon för att han skall "fixa" olika grejer först. så söt han är! dessvärre kan jag inte köpa en liten söt present till honom eftersom jag är extremt fattig nu, så jag sitter och kollar på olika recept på "alla hjärtans dags kakor". förhoppningsvis hittar jag något som är gott, och enkelt att fixa ihop. för min daniel, är den största lille gottegrisen jag vet. :) ♥ som sagt, skall leta runt lite nu! säg till om ni hittar eller har ett gott och bra recept :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0