jag hatar mardrömmar :(

har drömt en och samma mardröm inatt, vaknade upp tidigt och var väldigt nerstämd. jag kan tyvärr inte skriva om den, eftersom den är väldigt personlig och den kan lika bra bli sann inom den närmaste veckan. mardrömmen kommer ifrån händelsen som uppstod nu i veckan, en händelse som jag var så besviken, arg(!) och väldigt orolig över. Och om den här mardrömmen blir sann, så vet jag inte vad jag ska ta mig till. i drömmen blev jag arg och så otroligt ledsen, för att starka löften bröts. hu! det är läskigt när man drömmer drömmar som lika bra kunde vara sanna. hoppas på att det dyker upp en fin dröm i natt :)


och jo tjejer! hur skall vi göra i helgen? ska vi hitta på något innan ni kilar? jag vill, och jag vet att ni också vill :) dock så saknas ett ställe vi kan hålla till på. help help!

har varit ute och busat med woffe nyligen, han är ju då den sötaste hund jag vet :) en riktig buse! han ligger här tätt intill mig nu och myser! nu ska jag fortsätta att äta ur min godispåse, och hoppas på att cops snart slutar. (dåligt dåligt dåligt program!) och innan jag avslutar detta inlägg så vill jag bara nämna att jag tycker linda är riktigt söjt.

ha det fint, pusss! ♥

Kommentarer
Postat av: Zabinah

Sv: jag håller absolut med dig! Och dessutom så tycker jag att vi skiter i vad de säger, klart vi måste ha en "avskedsfest" :) Gonna miss u girls.

Låter ju inte alls bra, blev väldigt nyfiken över drömmen.. Men som sagt, du ska inte behöva berätta.. <3

2010-02-10 @ 20:56:58
URL: http://zabbwo.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

HU gumman. Gillade inte det där du skrev om din hemska dröm, vad handlar det om? :o alltså, jag vet inte? skall vi skjuta fram det då, eller? och ta de nästa helg, för då verkar fler kunna - eller?

<3

2010-02-10 @ 22:37:59
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Zabinah

sv:



Klart jag bryr mig om dej gumman. Du får gärna berätta för mig ifall du skulle behöva prata ut!

Imorgon är jag ledig. Hihi, så kan tyvärr inte då! ;) Men vi kan ju höras imorgon om allt! <3

2010-02-11 @ 20:48:06
URL: http://zabbwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0