i'm back :)

har inte skrivit på ett tag, och det ligger en tanke bakom. har hänt så mycket negativt och jobbiga saker i mitt liv just nu och ville inte tråka ut bloggen med dessa bekymmer, så mina bekymmer och tråkigheter håller jag kvar på mina egna axlar.

sitter i lägenheten helt själv nu, ganska tråkigt och ensamt. ringde till min älskling nu och bad han skynda sig hem :) funderar på att överraska honom lite och bjuda honom på en max hamburgar-dejt. sitter och lyssnar på james blund - i really want you. vilken underbar låt! :) han är duktig, de flesta av hans låtar är riktigt fina.


nu är mitt kaffi klart! mumsigt :) som avslut på inlägget tänkte jag bara skriva att jag håller tummarna för "chile gänget" om att ni åker iväg iallafall, vore tråkigt för er om ni inte gjorde det. skall försöka få sno en stund av julias dag imorgon och ta en fika.

krya på dig älskade mor!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0