basket!

skolan har varit ganska seg idag, har inte orkat gjort så mycket så har för det mesta bara försökt att fly ifrån lektionen. försov mig i morse också, ingen rolig start på dagen alls. men har varit kul att umgås med min älskade vän, linda ♥

har även varit och införskaffat mig lite grejer idag:
  • hårspray. man vet aldrig när det behövs?
  • puder + sån där "sminkkudde". haha vad heter det förresten?
  • och lite mat! :)

skall strax kila iväg och titta på visby ladies, ganska oväntat va? har tittat på en basketmatch i mitt liv och det var när jag gick i sexan typ, och jag minns att det var det tråkigaste jag gjort i mitt liv :) men förhoppnigsvis blir det kul nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0