kubb vm var bättre än förväntat!

kubb vm var fyra helt underbara dagar! vi förlorade alla våra matcher, men vi vann två set så vi är nöjda med vår insats. vi ville vinna ett set för att vara nöjda, och det blev dubbelt upp. :o) fick höra mycket komplimanger om att jag var duktigt trots allt, och fick även höra att jag var den dominanta i laget, och att det var jag som hade rätt punkt slut. haha ;o) håller dock inte med! tycker bara att rätt skall va rätt, det är så jag är upptränad inom kubb haha!

kvällarna & festerna var kanon också! var lagom rund om fötterna varje kväll och träffade supertrevligt folk!! pratade med människor från sthlm, london och pratade även med två döva killar, en upplevelse får jag säga. först försökte jag med teckenspråk men gud vad svårt det är att förklara vad man menar, sen blev det en text chatt på min mobil.. :o) det är synd att man förmodligen aldrig kommer att träffa dessa trevliga människor igen. :/ too bad.

nu skall jag ta och vila lite. är fortfarande väldigt sliten efter kubb vm, men som tur va har jag bara mig själv att skylla på. sov ungefär 8 timmar under dessa dagar! ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0