host host!

tjoho! idag mår jag bra och det börjar gå mot bättringsvägen. vaknade upp förkyld för några dagar sen, och sen dess har det bara blivit värre. varit så himla förkyld, och haft en sån hosta att jag har kräkts. men som sagt, idag mår jag bra förutom min hosta.

är nervös över imorgon, för imorgon drar fotbollen igång igen och vi skall spela första matchen efter underhållet. som det ser ut just nu så har vi ingen avbytare, så har tusan skall jag orka en hel match med min hals och jag som knappt rört på mig hela sommaren?! nåja, vi har gjort det förut så varför skulle det inte gå nu :) meddelar om resultatet imorgon! förhoppningsvis blir det en vinst..!

nu skall jag försöka skaffa spotify. puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0