drömtydning

nu har mina mardrömmar blivit ännu värre, och inte för en enda gång slipper jag dom. tog en timmes sovstund nu, och inte ens då. så nu har jag kollat upp lite på internet om vad de betyder att bli jagad i sina drömmar. den här förklaringen fick jag:

Bli jagad
Att bli jagad – stress. Du har svårt att hinna, eller orka, med de krav som ställs på dig. Jagas du av familjemedlemmar är det skuldkänslor och privatlivet som stressar dig. Okända jägare handlar om en allmän fruktan för ekonomin och framtiden medan arbetskamrater och chefer är jobbrelaterad stress.
Att jaga själv – lösa problem. Att jaga något eller någon betyder att du bör/kommer att hitta drastiska lösningar på dina problem. Ju roligare du upplever jakten desto viktigare är det att du konfronterar sådant som stör dig i din vardag. Jaktglädje är en undermedveten tolkning av rättfärdig ilska, särskilt hos kvinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0