tröttis!

det är påsklov och jag har börjat lagt mig tidigare än någonsin. klockan är nu 22:47 och jag orkar knappt hålla ögonen öppna.. har varit en lång dag. först en lång promenad till tandläkaren, sedan till stan för att hitta skor vilket jag då inte gjorde, sen tvättat och gjort allt det där roliga som tillkommer när man tvättar, och nu har vi suttit och spelat spel med olika personer. helt okej dag, men har som sagt tagit gjort så här trött.

daniel och grabbarna drog just iväg för att titta på marteboljuset. daniel har även en ondskefull plan som kommer skrämma livet ur dom, lite tråkigt att missa det. ;) men spökligheter är ingenting för mig! tycker det är för läskigt.. nu skall jag bege mig till sängen och hoppas på att det finns något bra tv program eller någon film som jag kan sova gott till. god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Nenne

En massa kramar o tankar

från mosta o Sune.

Ha det bra!

2010-04-09 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0