återigen, grattis robin!

Tänkte skriva några rader om festen i fredags. Var på gråbo och firade Robin, var jättemysigt att få fira honom och träffa människor som man inte sett på länge. Stort tack till Julia och Sabatini som gjorde min kväll lite extra trevlig. :o) Men under någon stund på den kvällen vändes allt. Det slöt med att jag gick hem arg, vädigt rädd och orolig. Det ena dåliga efter det ena hände men men, det var kul så länge som det varade iallafall. :o)

Tänkte också lägga upp en bild, men det verkar inte som att bloggen vill det just nu så får se om den kommer upp senare. Nu ska jag lägga mig och titta filip&fredrik tillsammans med min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0