julklappar är svårt!

har varit sjukanmäld ifrån skolan i två dagar nu, känns lite sådär. saknar mina pinglor! men börjar känna mig piggare nu och på torsdag skall jag vara taggad för både skola och fest! har dock inte bestämt födelsedagspresent till juliet, massa galna idéer bollas fram och tillbaka men får se! ;)

har fått högtalare till min älsklings data, äntligen! så nu skall det spelas muuuuusik :) har inte hänt så värst mycket idag, har varit lite på stan med mamma & pappa, och kollat julklappar med dom en kort stund. blev bara en kort stund för min kära syster har legat på sjukhuset i stort sett hela dagen, från 7-20. hu, tänker på dig! kommer hem imorgon och tar hand om dig ♥


minneslista för mig. julklappar kvar att handla, och vilka som är fixade.

Klara
♦ Mamma
♦ Pappa
♦ Syrran (jonna), halvt klar! handlat lite, men mer skall handlas!

Inte klara
♦ Min älskling. Skall fixa en liten julklapp, resten tar vi på mellandagsrean :)
♦ Brorsan (niklas), men vet vilken julklapp han ska få så skall bara gå och köpa.
♦ Sanna, men vet också vad hon skall få.
♦ Lille Vidar
♦ Linda syster & erik
♦ Bror (markus) & hans flickvän
♦ Daniels mamma & låtsas pappa, samt söte jacob
♦ och såklart, linda & julia! linda vet jag vad hon möjligtvis ska få,
  men inte riktigt med julia ;)


så, har jag möjligtvis glömt någon nu?



Kommentarer
Postat av: Anonym

mig? ;)

2009-12-18 @ 10:12:18
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0