jag kom faktiskt ingenstans med det här inlägget

prov, prov och prov.. det känns som att det är det enda vi gör i skolan just nu. mitt huvud samt mitt humör mår icke bra utav det! alla nysningar och hostningar gör det inte så mycket bättre heller :)

åkte bussen hem helt ensam idag, kändes lite trist utan mina kära vänner. hamnade i konstiga, irriterade tankar också. om vilka av mina vänner jag verkligen kunde lita på, och inte. det är lätt att få någon att säga "annie, jag finns alltid här för dig & du kan alltid prata med mig" t. ex, men det svåra är att veta vem som menar det och vem som snackar skit och egentligen inte bryr sig överhuvudtaget. kom egentligen inte fram till något, utan man bara vet, eller hoppas på skall vara ärlig. om någon har ljugit eller varit falsk för mig tidigare, så blir den personen automatiskt opålitlig än idag. jag vet inte varför jag kom och tänka på det här, kanska för att man börjar bli lite less på sitt umgänge man har, men ändå så är jag inte det. har många bra vänner, men det finns vissa man litar mer på och som är ens små "favoriter", även fast man inte gör någon för att det skall bli så.allt bara går fram och tillbaka i mina tankar just nu, så jag sätter punkt för det här nu innan allt blir för flummigt. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0